Wsparcie autorskie i usługi 2016-12-26T17:30:36+00:00

Nadzór autorski to gwarantowany pakiet korzyści, który otrzymuje Klient po podpisaniu umowy na objęcie nadzorem autorskim użytkowanego oprogramowania. Występuje w dwóch wariantach: Opieka nad Licencjonowanym Użytkownikiem oraz Obsługa Licencjonowanego Użytkownika.

Usługi serwisowe (hotline). Wszystkim użytkownikom naszego oprogramowania proponujemy szybkie, bieżące wsparcie telefoniczne. Nasi konsultanci to fachowcy w swojej dziedzinie. Chętnie udzielą informacji i pomogą zdalnie rozwiązać problem.

Usługi wdrożeniowe są realizowane z dużą starannością i dbałością. Wszelkie działania są dokładnie omawiane z Klientem, a ustalony harmonogram prac przestrzegany i realizowany z poszanowaniem codziennych obowiązków użytkownika.

Usługi szkoleniowe. „Akademia THB” – to cykliczne organizowane, minimum raz w roku, grupowe warsztaty szkoleniowe dla naszych Klientów. Oferujemy również szkolenia indywidualne z wybranych przez użytkowników tematów i zagadnień

Usługi doradcze i analityczne stanowią uzupełnienie naszej oferty produktowej. Poznajemy potrzeby Klienta, analizujemy możliwe rozwiązania. Wybieramy (zawsze wspólnie z Klientem) optymalne rozwiązanie. Następnie wdrażamy rozwiązanie i wspólnie z Klientem nadzorujemy i kontrolujemy efekty. Na życzenie piszemy nowe, uzupełniamy brakujące funkcje oprogramowania, wdrażamy dodatkowe programy.